WaRdAtUl SyAuQaH

Sampaikanlah kamu walaupun sepotong ayat

Saturday 15 September 2012

UkHwAh

Ya Allah aku bersyukur kerana diberikan sahabat yg sentiasa bersamaku ketika suka dan duka...ketika aku suka dia bersamaku untuk ketawa bersama-sama....Dan ketika ku sedih dia jugalah yang bersama ku untuk menangis bersama2....(AKU SAYANG SAHABAT KU KERANA MU YA ALLAH)ya ALLAH kau kekalkanlah persabatan ku INI SELAMA-LAMNYA  sehingga ke syurga...UKHWAH FI ABADAN ABADA...UKHWAHFILLAH FI JANNAH...Aku bersyukur kerana dikurniakan sahabat yang dapt mebimbing ku ke arah kebaikan bukanya ke jalan kemungkaran...



korang mesti ada sahabt kan????...mestilah ada....best x ada sahabt?????...mestilah best....sayang x sahabat korang??????......mestilah SAYANG.....sayang kerana apa????....sayng kerana Allah dan sayng kerana dia dpt bimbing sy dan sy dapt bimbing dia...INSYAALLAH...

Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari seribu teman yang mementingkan diri sendiri.
Apa yang kita alami demi teman kadang-kadang melelahkan dan menjengkelkan, tetapi itulah yang membuat persahabatan mempunyai nilai yang indah.
Semua orang pasti mahukan sahabat sejati, namun tidak semua orang berhasil mendapatkannya. Banyak pula orang yang telah menikmati indahnya persahabatan, namun ada juga yang begitu hancur kerana dikhianati sahabatnya.

(kalau korang visit blog ni jgn lupa follow..dan jgn lupe visit blog friend sy ni http://khairuimraah.blogspot.com/2012/09/assalamualaikum.html dn follow)

wassallam

No comments:

Post a Comment